تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

امام خامنه ای:
ما به دنبال الگوی مطلوب و آرمانی خودمان هستیم، که یک الگوی اسلامی ایرانی است؛ از هدایت اسلام سرچشمه می گیرد، از نیازها و سنتهای ایرانی بهره می برد؛ یک الگوی مستقل. البته امروز محققین و صاحب نظران تلاش های فراوانی هم دارند می کنند برای اینکه این الگو را تدوین کنند
مردادماه 92

  • ۲
  • ۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کارگروه الگوی پیشرفت اسلامی در شهرستان ورامین این کارگروه بعلاوه بر دو نشست برگزار شده در روز شنبه اقدام به ارتباط با موثرین شرستان در جهت پیگیری مسئله الگوی پیشرفت اسلامی و لزوم گفتمان سازی این موضوع در شهرستان پرداختند.

در این شش روز براساس ارتباط با مسئولین و موثرین شهرستان در زمینه های مختلف درباره چگونگی اداره دین برمبنای اسلام بین مسائل و مشکلات موجود و وجود بیگانه ای باعنوان توسعه غربی،سعی شد؛ تبیین مسئله پیشرفت اسلامی صورت گیرد.

ازاین رو، مسئله پیشرفت اسلامی بعنوان تنها راه برون رفت در این مرحله از انقلاب مورد بحث و بررسی صاحب نظران قرار گرفت. در این نشست های متعدد با نخبگان و مسئولین به بازخوانی مسائل انقلاب و چگونگی برقرار ارتباط مسائل انقلاب با بحث ضرورت کارآمدی انقلاب مورد توجه ویژه واقع شد.

در پایان نیز برنامه ریزی های لازم جهت دور بعد نشست ها (در بهمن ماه امسال انجام خواهد گرفت) بحث و بررسی شد./ پایان پیام

  • ۹۳/۱۰/۰۳