تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

امام خامنه ای:
ما به دنبال الگوی مطلوب و آرمانی خودمان هستیم، که یک الگوی اسلامی ایرانی است؛ از هدایت اسلام سرچشمه می گیرد، از نیازها و سنتهای ایرانی بهره می برد؛ یک الگوی مستقل. البته امروز محققین و صاحب نظران تلاش های فراوانی هم دارند می کنند برای اینکه این الگو را تدوین کنند
مردادماه 92

  • ۱
  • ۰

یا صاحب الزمان باز جمعه شد و یاد تو در دل های مومنین 


می دانیم این نیامدن شما به علت کم کاری ما بچه شیعه هاست. می دانیم که نام اسلام بر مملکت ما حاکم است اما با افکار پوسیده غربی اداره می شود. می دانیم که معصوم فرمود: اسلام کامل ترین روش زندگیست اما ما همچنان با افکار پوسیده غربی اداره می کنیم.


تا کی می خواهیم گرفتار افکار پوچ غربی در کشورمان باشیم؟ کی می خواهیم با حرکت جهادی همت کنیم و از زیربار افکار پوسیده غرب رها شویم و اسلام را سرلوحه حرکت کشور قرار دهیم  


مردم ما همت بیرون راندن مقابله با دشمن  دارند، این را در هشت سال دفاعد مقدس نشان دادند؛ باز هم می توانند افکار غرب را به عقب برانند و الگوی اداره جامعه را بر مبنای دین قرار دهند.


یا صاحب الزمان تو را می خوانیم که گرفتار افکار پوچ غربی هستیم. از سیستم آموزشی تا سیستم های اقتصادیمان آغشته به تفکرات پوسیده غربی است. از فرهنگ تا سیاست مان همه غربی شده اند. 


یا صاحب الزمان مردم ما گرفتارند، ای آقای ما، ای مولای ما، دعا کن برای ما


العجل یا صاحب الزمان

  • ۹۵/۱۲/۲۷