تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

امام خامنه ای:
ما به دنبال الگوی مطلوب و آرمانی خودمان هستیم، که یک الگوی اسلامی ایرانی است؛ از هدایت اسلام سرچشمه می گیرد، از نیازها و سنتهای ایرانی بهره می برد؛ یک الگوی مستقل. البته امروز محققین و صاحب نظران تلاش های فراوانی هم دارند می کنند برای اینکه این الگو را تدوین کنند
مردادماه 92

  • ۵
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجمین نشست معرفی "اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی" در روز جمعه مورخ 10 آبان ماه 1392، ساعت 8 صبح به میزبانی کارگروه عدالت و پیشرفت شهرستان ورامین برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کارگروه عدالت و پیشرفت ورامین در این نشست "جهت حرکت دانشگاه؛ متناسب با جهت حرکت انقلاب اسلامی" بر اساس مفاهیم اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی توسط حجت الاسلام علی کشوری تشریح می شود. 

لازم به ذکر است که؛ اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی، سندی علمی و کاربردی است که بر اساس مفاهیم آن می توان "چرائی، چیستی و چگونگی تولید" الگوی پیشرفت اسلامی را تبیین کرد. 

 این نشست در ورامین، میدان امام خمینی (ره)، خیابان شهدا، طبقه فوقانی مهدیه ورامین برگزار می گردد؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09350568925 (مسئول کارگروه عدالت و پیشرفت شهرستان ورامین) تماس حاصل فرمایید


دریافت پوستر مربوط به نشست

دریافت فایل دعوت نامه مربوط به نشست

  • ۹۲/۰۸/۰۵