تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

امام خامنه ای:
ما به دنبال الگوی مطلوب و آرمانی خودمان هستیم، که یک الگوی اسلامی ایرانی است؛ از هدایت اسلام سرچشمه می گیرد، از نیازها و سنتهای ایرانی بهره می برد؛ یک الگوی مستقل. البته امروز محققین و صاحب نظران تلاش های فراوانی هم دارند می کنند برای اینکه این الگو را تدوین کنند
مردادماه 92

  • ۲
  • ۰

با موضوع:

                          
تبیین جهت حرکت دانشگاه متناسب با جهت حرکت انقلاب

بر اساس مفاهیم اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی

باحضور:

استاد گرانقدر حجت الاسلام کشوری

تذکر:

اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی، سندی علمی و کاربردی است که بر اساس مفاهیم آن می توان "چرائی، چیستی و چگونگی تولید" الگوی پیشرفت اسلامی را تبیین کرد. تبیین این نقشه راهبردی در سه منزلتِ 1- معرفی اجمالی نقشه راه 2- معرفی جهت حرکت انقلاب اسلامی 3- تبیین مبانی نظری و تبیین چگونگی به کارگیری نقشه راه در تدوین سیاست های کلان و احکام برنامه صورت می پذیرد. در این نشست به معرفی و تبیین اجمالی جهت حرکت نظام و جهت حرکت دانشگاه می پردازیم. (منزلت اول) مفاهیم زیر در "نشست های معرفی اولین نقشه ه تولید الگوی پیشرفت اسلامی" در قالب " نشست های خانگی"، "نشست های رسانه ای" و "نشست در مراکز حوزوی ، دانشگاهی و اجرائی" با نخبگان انقلاب درمیان گذاشته می شود.

این جلسه با موضوع «جهت حرکت دانشگاه» در طراز انقلاب اسلامی می باشد که به تبیین و بحث راجع به این موضوع با در نظر داشتن حفظ جهت حرکت انقلاب اسلامی که حفظ هویت اسلامی که توجه به این موضوع اساس کار این نشست خواهد یود.

زمان:                                                                         

جمعه 15 شهریورماه 92 ساعت 8 صبح                     

مکان:

ورامین، میدان امام خمینی،کوی شهیدان آقایی، بیت معظم شهیدان آقایی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09350568925 (مسئول کارگروه عدالت و پیشرفت) تماس حاصل فرمایید

  • ۹۲/۰۶/۱۴