تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

امام خامنه ای:
ما به دنبال الگوی مطلوب و آرمانی خودمان هستیم، که یک الگوی اسلامی ایرانی است؛ از هدایت اسلام سرچشمه می گیرد، از نیازها و سنتهای ایرانی بهره می برد؛ یک الگوی مستقل. البته امروز محققین و صاحب نظران تلاش های فراوانی هم دارند می کنند برای اینکه این الگو را تدوین کنند
مردادماه 92

  • ۲
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

امام صادق(علیه السلام):

قیدوا العلم بالکتابه

علم را با نوشتن به دام بیندازید.

 

آموزش روش مهندسی معکوس فکر

برای تسلط بر یک بحث (فهرست زنی)

جزوه سطح مقدماتی (آشنایی اولیه)

از آنجا که برای مباحث مطرح­شده در جلسات معرفی الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی، متون آموزشی آماده و مناسب وجود ندارد، برای تسلط بیشتر افراد بر فهم موضوعات مطرح­شده، روش فهرست­زنی بر مباحث جلسات به کار گرفته می­شود. جزوه حاضر به منظور آموزش ابتدایی این روش تهیه شده است.

نسخه نخست این جزوه، پیاده شده مطالب مطرح شده توسط حجت­الاسلام مجید گودرزی (از کارگروه الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی شهید مفتح قم) به عنوان آموزش این روش در تاریخ 14/03/1392 بود که توسط آقای بهنام نوذری در تاریخ 12/05/1392 تایپ و تهیه شد.

نسخه دوم جزوه، توسط کارگروه الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی کاشان، با تلفیق مطالب مطرح شده توسط آقایان مجید گودرزی و محمدرسول علی بابایی در زیرگروههای آموزشی دومین نشست مسئولین کارگروههای الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی (که در تاریخ 24 و 25 مرداد در قم برگزار شد) ویرایش شد و در جلسه­ای در همان نشست مورد استفاده و بحث قرار گرفت.

نسخه سوم جزوه (نسخه کنونی)، مبتنی بر مطالب مطرح شده در جلسه مدکور و با ویرایش مجدد آقای مجید گودرزی نهایی گردید.

برای دریافت فایل روی این لینک کلیک فرمایید
  • ۹۲/۰۶/۲۵