تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

امام خامنه ای:
ما به دنبال الگوی مطلوب و آرمانی خودمان هستیم، که یک الگوی اسلامی ایرانی است؛ از هدایت اسلام سرچشمه می گیرد، از نیازها و سنتهای ایرانی بهره می برد؛ یک الگوی مستقل. البته امروز محققین و صاحب نظران تلاش های فراوانی هم دارند می کنند برای اینکه این الگو را تدوین کنند
مردادماه 92

  • ۲
  • ۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه در این نشست نظریه "الگوی بهبود مستمر فضای حاکم بر نهادهای متکفل تربیت" تبیین می شود. در این نظریه چگونگی بهبود اوضاع تربیتی و فرهنگی کشور با زاویه دید الگوی پیشرفت اسلامی تحلیل و تبیین شده است.

لازم به ذکر است که در اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی بر اساس نظریه مادر الگوی پیشرفت اسلامی(نظریه پردازش موضوعات جهت ساز) 81 موضوع جهت ساز دارای نظریه بخشی هستند؛ که در دور اول نشست های "مرحله تحلیل ذهنی"[1] الگوی پیشرفت اسلامی 4 نظریه بخشی -از بسته نظریات نقشه راه- به تفاهم نخبگان گذاشته می شود. اطلاعیه و پیشخوان و دعوتنامه این نشست را به ترتیب از اینجا واینجا و اینجا دریافت کنید.

پی نوشت ها:

[1]. دوران پرورش الگوی پیشرفت اسلامی؛ شامل سه مرحله "ثبت ذهنی"، "تحلیل ذهنی" و "پردازش بخشی" است؛ که در فاصله سالهای 1390 الی 1392 "مرحله ثبت ذهنی" تقریبا سپری شده است. لذا اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی با آغاز سال 1393 در "مرحله تحلیل ذهنی" قرار گرفته است.

  • ۹۳/۰۶/۲۹

نظرات (۱)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir