تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

امام خامنه ای:
ما به دنبال الگوی مطلوب و آرمانی خودمان هستیم، که یک الگوی اسلامی ایرانی است؛ از هدایت اسلام سرچشمه می گیرد، از نیازها و سنتهای ایرانی بهره می برد؛ یک الگوی مستقل. البته امروز محققین و صاحب نظران تلاش های فراوانی هم دارند می کنند برای اینکه این الگو را تدوین کنند
مردادماه 92

  • ۲
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

به فضل الهی کتاب مسئول محترم کارگروه الگوی پیشرفت شهرستان ازنا؛ با موضوعِ "حفظ جهت حرکت انقلاب؛ چگونه؟" تدوین گردید. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه این محصول علمی، به معرفی اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی می پردازد و ساختار اصلی محتوای آن بر اساس پاسخ گویی به 5 سؤالِ 1-  الگوی پیشرفت اسلامی چیست و به دنبال چیست؟ 2-  الگوی پیشرفت اسلامی چگونه تولید می شود؟ 3- مهمترین مانع در مسیر تولید الگو چیست؟ 4- گام اول در مسیر تولید الگو و رفع کننده مانع تولید الگو چیست؟ 5- چه جریاناتی به این مسأله ورود پیدا کرده اند؟ تدوین گشته است.

لازم به ذکر است که بر اساس برنامه دائره فهرست نویسی، کارشناسان مسئله الگوی پیشرفت اسلامی، باید 4 کتاب با موضوعاتِ 1- تبیین جهت حرکت انقلاب اسلامی،2- معرفی اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی، 3- تبیین مبانی نظری و مدل تنظیم اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی و 4- شرح یکی از موضوعات جهت ساز نقشه راه تدوین نمایند. برای دریافت  کتاب اول این کارشناس به صفحه محصولات مراجعه نمایید. 

  • ۹۳/۰۹/۰۵