تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

امام خامنه ای:
ما به دنبال الگوی مطلوب و آرمانی خودمان هستیم، که یک الگوی اسلامی ایرانی است؛ از هدایت اسلام سرچشمه می گیرد، از نیازها و سنتهای ایرانی بهره می برد؛ یک الگوی مستقل. البته امروز محققین و صاحب نظران تلاش های فراوانی هم دارند می کنند برای اینکه این الگو را تدوین کنند
مردادماه 92

  • ۲
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

نشست های تبیین و معرفی اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی در شهر ورامین برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کارگروه الگوی پیشرفت اسلامی شهر ورامین این نشست ها به ترتیب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا و کارگروه کارگروه الگوی پیشرفت اسلامی شهر ورامین در روز شنبه29-9-1393 برگزار می شود. نشست اول از ساعت 9 صبح و نشست دوم از ساعت 14:30 آغاز می شود. پیشخوان این نشست را از اینجا دریافت کنید.

دراین نشست ها نظریه های پردازش موضوعات جهت ساز(نظریه مادر الگوی پیشرفت اسلامی) و "نظریه هسته های توازن در نظام برنامه ریزی کشور " و "نظریه بانک سوالات جهت ساز" تبیین می شود. لازم به ذکر است که در دور جدید نشست های گفتمانی الگوی پیشرفت اسلامی 6 نظریه[1] از نظریات مطرح در "اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی "تبیین می شود.


[1]."نظریه پیش گیری بنیادین اسلامی از جرم"، "نظریه لگوی بهبود مستمر فضای حاکم بر نهادهای متکفل تربیت"،"نظریه بانک سوالات جهت ساز"،"نظریه بنگاه های وقف محور"،"نظریه پردازش موضوعات جهت ساز(نظریه مادر الگوی پیشرفت )"و "نظریه هسته های توازن در نظام برنامه ریزی کشور"

  • ۹۳/۰۹/۲۷