تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

امام خامنه ای:
ما به دنبال الگوی مطلوب و آرمانی خودمان هستیم، که یک الگوی اسلامی ایرانی است؛ از هدایت اسلام سرچشمه می گیرد، از نیازها و سنتهای ایرانی بهره می برد؛ یک الگوی مستقل. البته امروز محققین و صاحب نظران تلاش های فراوانی هم دارند می کنند برای اینکه این الگو را تدوین کنند
مردادماه 92

  • ۱
  • ۰

بسم اللّه الرحمن الرحیم

برای آشنایی با نظریه فقهی تَعَرُّف (نظریه حوزه محرومیت زدائی) مطالعه مطالب زیر توصیه می شود. این نظریه از حیث "جانمائی حجیت محور" در شاخه علوم مرتبط با فقه الامام، از حیث "جانمائی تحقق پایه"، از نوع نظریات ارتباطی و از حیث "جانمائی ظرفیت بنیان" در خانه (۲-۱-۴) نقشه الگو طبقه بندی می شود.

دانشگاه امیر کبیر میزبان همایش ملی نقد و بررسی مدل های محرومیت زا/ بررسی ریشه های مفهومی محرومیت زایی در برنامه ریزی مبتنی بر توسعه

نشست تبیین مدل محرومیت زدایی با زاویه دید الگوی پیشرفت اسلامی در تهران

حجت الاسلام علی کشوری در قرارگاه تَعَرُّف: محرومیت زدائی وابسته به ۶ رکن است/ استفاده از نظریات پوزیتویستی مانند نظریه فراتسهیلگری و نظریه توانمند سازی و کاهش فقر، عامل اصلی گسترش محرومیت در کشور است!

حجت الاسلام علی کشوری: محرومیت زدائی بر اساس نظریه تَعَرُّف یا بر اساس نظریه توانمندسازی و کاهش فقر؟/ بدون تنظیم صحیح روابط انسانی در ۱۲ بخش، محرومیت از بین نمی رود!

پیشخوان: نظریه فقهی تَعرُّف (نظریه بخش محرومیت زدائی نقشه الگوی پیشرفت اسلامی)

این صفحه به تدریج تکمیل می شود

  • ۹۹/۱۱/۲۳