تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

ساخت آینده انقلاب اسلامی با توجه به تمدن سازی

تمدن نوین اسلامی

امام خامنه ای:
ما به دنبال الگوی مطلوب و آرمانی خودمان هستیم، که یک الگوی اسلامی ایرانی است؛ از هدایت اسلام سرچشمه می گیرد، از نیازها و سنتهای ایرانی بهره می برد؛ یک الگوی مستقل. البته امروز محققین و صاحب نظران تلاش های فراوانی هم دارند می کنند برای اینکه این الگو را تدوین کنند
مردادماه 92

  • ۱
  • ۰

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

جناب آقای دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 

سلام علیکم

با انگیزه کمک فکری و عملیاتی به مدیریت بهتر مسئله کرونا چند نکته را برای جنابعالی -و البته برای ثبت در تاریخ- می نویسم:

نکته اول آنکه: با توجه به اثبات ناکارآمدی پروتکل های سازمان بهداشت جهانی در مدیریت مسئله کرونا و افزایش دائمی تلفات انسانی در بیمارستانها، بهترین روش بازنگری علمی در این پروتکل ها و ارائه یک شیوه نامه جدید است. پیشنهاد می کنم در حلقه بسته کمیته علمی کرونا بازنگری کنید و از سایر دانشمندان برای تدوین شیوه نامه های جدید بهره ببرید.

نکته دوم اینکه: در تدوین پروتکل های جدید به تاثیر منفی استرس، اضطراب و تنش های عصبی بر سیستم ایمنی بدن توجه تام داشته باشید. به عبارت بهتر در تدوین پروتکل های جدید "تقویت قلب و روحیه مردم" را نصب العین قرار دهید تا این چالش نسبتاً ساده تبدیل به یک بحران فکری ادامه دار نشود. البته در پروتکل های فقهی مدیریت کرونا، ۲۴ تدبیر پیشنهاد شده است که علاوه بر تقویت روحیه و قلب مردم، از طریق اصلاح طبیعت و بنیان بدن و همچنین از طریق پاکسازی بدن از اخلاط ناصالح، مقاومت فرد در برابر این بیماری ارتقاء می یابد. (رجوع کنید به پروتکل های فقهی مدیریت کرونا)

نکته سوم آنکه: شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی آمادگی مجدد خود برای اجرای کار آزمائی مشترک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی -بر اساس پروتکل‌های فقهی مدیریت کرونا - در شهر قم را اعلام می دارد. 

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

علی کشوری - دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی 

چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ هجری - حوزه علمیه قم

 

مطالب مرتبط:

 نامه حجت الاسلام علی کشوری به دکتر سعید نمکی/ پروتکل های سلامت جامعه ایران را بر اساس علم خطاناپذیر وحی بازتعریف کنید

نامه حجت الاسلام علی کشوری به پروفسور ملک زاده معاون سابق وزیر بهداشت/ جنابعالی و سایر اطبای محترم را از تبعیتِ سازمان صهیونیستی جهانی بهداشت و پروتکل ها و مجوزهای اخلاقی متشتت آن برحذر می دارم.

  • ۰۰/۰۶/۲۴